SUN Laboratories - första test! (Brun utan sol)

Jag var nervös igårkväll när jag skulle testa mina nya Brun utan solprodukter för första gången, ni vet dom jag beställde från USA för typ en vecka sen? Sun Laboratories - en skrubb, en Brun utan sollotion och en maintainerlotion för 500kr^^
Tidigare under eftermiddagen hade jag använt skrubben och även smörjt in torra områden (d.v.s armar och ben) med min vanliga lotion.
Senare på kvällen när jag skulle använda BUSen var jag lite feg så jag tog hälften Brun utan sol och hälften maintainerlotion, väldigt sparsamt! Smörjde in kroppsdel för kroppsdel från fötterna och uppåt, emellanåt tvättade jag händerna för jag hade läst från recensioner att färgen sätter sig lätt och snabbt!
Det var iaf lätt att smörja in den tyckte jag, och den luktade gott lite svagt av körsbär, inte det minsta BUS-lukt^^ Den gick snabbt in i huden också, efter att jag var klar, säg att tog ungefär 20 minuter så kunde jag ta på mig kläder som vanligt!
När jag gick och la mig kom den där klassiska BUS-lukten tyvärr.. Men efter duschen imorse luktar det ingenting :)
Färgen då.. Eftersom jag blandade ut färgen 50/50 så blev det inte en så drastisk skillnad, vilket är bra! Själva färgen är typ snäppet bättre än dom BUSprodukterna jag använt tidigare, men inte sådär brun-brun^^ Fast jag tycker ändå att det ser naturligt ut :)
Det är jämnt överallt förutom lite vid händerna, tycker alltid det är svårt för man ska ju tvätta handflatorna efter att man smörjt in sig och då kommer det ju oundvikligt vatten och tvål på ovansidan och mellan fingrarna, hur försiktig man än är :P
Men hur som helst, jag är nöjd och ska smörja in mig en gång till sådär 50/50 innan plåtningen på söndag!
Här är skillnaden, igår och idag:

Båda är tagna i dagsljus från fönster, fast bilden jag tog igår är lite "kallare" i tonen men hur som helst tycker jag man ser en skillnaden^^
Kommer uppdatera i ett inlägg igen hur det ser ut efter en till insmörjning, och även berätta hur jag tycker färgen går bort - naturligt eller fläckigt!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Riktigt nice, honey! Din hud ser jämnare ut också! Vill också haha. Blir så inspirerad varje gång du provar nya skönhetsprodukter XD

2010-04-30 @ 14:40:28
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: sckrollan

du ser jättemysig och somrig ut <3

ett tips från mig som du kanske redan vet... jag vet inte... men när jag använde såntdär så tänkte jag aldrig på att armbågarna har en massa skarvar som det lägger sig i och blir liksom.... BAJSBRUNT. :(



då blev jag lite ledsen faktiskt

2010-04-30 @ 17:59:41
URL: http://sckrollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0