jag behöver..

några enkla bilder till min portfolio.. jag får déjà vu nu :P tror det var förra hösten jag också satt och beklagade mig över att jag inte hade några cleana shots^^ och nu har ett helt år gått och jag har fortfarande bara en massa onödigt halv-spex i portfolion >< okej, nu är jag lite hård.. det är inte alls onödigt halv-spex, jag har fått en hel del jättebra och behövliga bilder under året! men iaf, agenturen i Berlin som jag har kontakt med efterlyser nu enkla, eleganta bilder där mina tatueringar syns.. dom är lite trötta på "cool & bitchy shots" och vill ha mer "cool & elegant shots", som dom uttryckte det ;P som samtidigt exponerar mina tatueringar^^ och jag tycker det är så himla svårt att hitta inspiration till det.. men jag har hittat några bilder iaf som jag tror är lite åt det hållet som jag ska försöka fånga in känslan utav och förhoppningsvis förverkliga nångång snart framöver :)

om någon hittar nån shysst bild som ni tror passar till detta så länka gärna till mig eller maila mig på [email protected], behöver mer inspiration!

Kommentarer
Postat av: Dejana

Svar: Jag vet! Man dör faktiskt lite.

Kolla in Mona Johannesson. Hon är jätteduktig på att få en slags stillhet och elegans i sina bilder, utan att se snäll och tråkig ut ^^

2009-09-07 @ 16:12:37
URL: http://53rdn3rd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0