gud vilken dålig dag!

har verkligen varit helt negativ hela dagen idag, och jag brukar faktiskt se det mesta positivt^^
det började ju med att en föreläsare kom till communicare imorse och skrek och rev sönder en tidning för en av deltagarna där :O psychooo.. okej att man inte ska sitta och snegla på en tidning när någon står och föreläser, men snälla nån! vad sägs om att säga till som en normal människa?
sen kom jag hem och fick mail om det där croupierjobbet och då surnade jag till lite såklart^^ och när jag väl surnade till så kändes allt bara så himla hopplöst på jobbfronten också är jag rätt sur på min familj också, men det är en annan historia.. självömkan på hög nivå hare vart här :P men Andreas kom hem lite efter 16 och han klappade på mig lite och vi snackade om det och han har fått mig att må lite bättre nu :)
nu är jag fett hungrig och kokar pasta att ha till köttfärsåsen Andreas lagade igår!


hann klicka av en bild imorse^^

hoppas ni har haft en bättre dag :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Vicky

<3

2009-09-02 @ 20:13:14
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Weronika

Snygg bild! Synd att dagen varit så dålig, samma för mig. Får hoppas att morgondagen blir bätte :)

2009-09-02 @ 21:35:31
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Annica

När man har en skitdag så är det bra att ha sin blogg för att kunna klaga av sig på.

Det värsta jag vet är när folk säger att man aldrig får klaga. Men klagar man aldrig så blir man galen, se bara på alla seriemördare, dom hade ingen att klaga inför. Och vad hände? JO dom blev galna.



Öhm. Ja nu spårade jag lite. Min poäng var iaf att du har rätt till att klaga. Man mår alltid bättre när man fått ur sig allt. Bra det finns pojkvänner då :)

2009-09-02 @ 21:54:57
URL: http://anmo.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

I know the feeling. Det är en jäkla tur att det finns bra dagar också!

2009-09-02 @ 22:48:10
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar;



Du har så rätt! :D Jag vet att man inte bör skriva om eländet egentligen men jag tycker det är så skrämmande att det finns tjejer som faktiskt tar efter henne & inte inser att hon bara gör det för att provocera.



vad jobbigt att du haft en sån dålig dag :( Stort plus för pojkvänner sånna dagar då de kan göra en gladae igen :D Hoppas ni har haft en mysig kväll. & du - ha en grymt bra dag i morgon istället!

2009-09-03 @ 01:00:58
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0