No more custom kits :(

Åååhhh Everydayminerals, mitt favorit sminkmärke har gjort om sidan och tagit bort det gamla systemet med Free sample kit där man fick välja bland både foundations, consealers och blushes för bara fraktkostnaden och sen så hade dom också nåt som hette Custom kit där man fick välja 6st i princip valfria produkter för bara $36! Det var det bästa som fanns :D Man fick liksom foundation, consealer, rouge, borstar, puder, vad man ville för typ bara 300 spänn! Men nu har dom som sagt tagit bort det :( Det var iof redan i Juli som dom gjorde det, jag är bara lite seg med att märka det eftersom jag senast köpte av dom i februari och deras smink räcker liksom såhär länge^^
Deras smink är fortfarande billigt, ungefär 80 spänn för en foundation som räcker typ 10 månader, men ändåå!
Så, var bara tvungen att få ur mig min gnällighet lite ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

men handlar du minst 5 fullstora produkter/borstar så får du 25% på beställningen och 45% om du handlar typ 10 eller nåt fullstora. och du kan fortfarande plocka med ett gratis provkit..bara det att du inte får välja helt fritt längre..var tydligen så många som inte förstod hur man gjorde så de ändrade :P

2009-11-12 @ 21:02:14
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Anonym; Jaha! Nåja, tur att dom fortfarande är billiga och bra då X)

2009-11-13 @ 13:36:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0