"Andreas säger:"

Haha jag fick värsta chocken imorse utav "ingenting" XD Jag loggade in på msn och så ser jag inte Andreas nick "Bill Fillmaff" (nåt Somethingawful-skämt) och ser till min stora förvåning att han har ändrat och hans nya nick är "Andreas" plain and simple. Det här låter väl helt fånigt, men grejen är att jag har aldrig någonsin sett att det har stått "Andreas" på min msnlista, han har så länge jag har kännt honom hetat nåt internskämtigt :P i 7år alltså! Över sju år förresten(!) typ 7,5år, så har han alltså hetat allt annat än sitt egna namn :P han har istället hetat följande på msn: Masto, Rob Schneider, Laffy Taffy och Bill Fillmaff^^
Största lol-grejen att bli chockad över, jag vet ;P Just därför var jag tvungen att skriva om det XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0