dan före dopparedan.. typ :P

imorn bitti åker vi till göteborg, landvetter och bulgarien :D så idag äre packning som gäller och se till så mn inte har nån gammal mat kvar i kylskåpet och städa^^ eller hm.. städa kanske det bara var min mamma som gjorde varenda gång vi åkte nånstans, hon sa att det var mycket roligare att komma hem till ett städat hem - och det är ju sant :) men nu är jag inte lika slarvig, lat och tonåring längre, så här ser det inte så pjåkigt ut ändå.. kanske slipper städningen :P

igår var jag ute och gick en långpromenad typ en och en halvtimme i shorts och linne för att få lite sol på kroppen så dom där grejsimojserna långt ner i huden kommer längre upp till ytan (som gör att man ser brun ut). och jag ska strax ut igen, har precis ätit brunch och smörjt in mig med lite solskyddsfaktor - man vill ju inte ta risken att bränna sig innan man åker utomlands, kul liksom :P
när jag kommer hem sen ska jag duscha och smörja in mig med aco sunkissed lotion och börja dra i kläderna och bestämma vad jag ska ha med mig :)

skriver säkert igen senare i eftermiddag/kväll, hörs då! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0