11h sömn, arbetsförmedlingen och resor :)

ahhh sov 11 timmar inatt, som en stock! ändå var jag fett seg när jag vaknade.. det var liksom den "vem är jag, vilken dag är det och vad ska jag göra?" tog 5 lång sekunder för mig att komma på det :P jag skulle till arbetsförmedlingen, har precis kommit hem från det nu! bara berättade vilka jobb jag sökt och fick en ny handlingsplan^^
nu ska jag se ett nytt avsnitt av australia's next top model på youtube - så bra! jättefina tjejer :) och sen om ett par timmar ska jag in till stan igen och möta upp andreas, fredrik och jennie för att gå runt till olika resebyråer och titta på resor, kanske t.o.m. bokar en :O :D


har också skickat en wishlist till andreas från topshop ;D jag fyller år den 4e juli! lägger in lite bilder från min wishlist här om en stund :)


hörs senare!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0