en option..

fick nyss veta att jag har en option på ett litet modelljobb i göteborg för nåt varumärke! vet inte så mycket mer än att det är mellan mig och några få modeller till som fotografen ska föreslå för kunden, så vi får se :) om det blir jag så måste jag tona håret lite rödare igen, för det ville dom ha^^ och det är ju enkelt gjort! men jag ska inte ha så höga förhoppningar.. i våras kändes det som att jag hade jättemånga modelljobb på g men inget blev av >< dom valde alltid någon annan tillslut.. suck!

men om jag faktiskt får det så hoppas jag det är bättre än det jobbet jag gjorde förra sommaren för varumärket Cupcake (gick rätt fort i konkurs). det var mitt allra första modelljobb!

jag var superglad fastän jag bara fick reseersättning, lunch och deras inte så snygga kläder som betalning haha ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; haha ah - såg att du hade gjort det å :)

2009-07-28 @ 17:51:28
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0