avril lavigne - courtney love - debbie harry

jag fick ett litet ryck idag... kom på att jag hade sparat undan lite blekning och eftersom jag inte hade något att göra så blekte jag ögonbrynen och samtidigt tyckte jag luggen och utväxten såg lite mörk ut så jag hade i lite blekning där med.. ehum.. bara det att jag glömde bort att skölja ur ögonbrynen i tid så dom blev platina haha! men det är enkelt att fixa med lite penna och skugga ;P tror jag ska ha en ögonbrynsfärg liggandes nånstans t.o.m..
och när jag sköljde ur håret och torkde det så blev det en rätt stor skillnad, större än jag trodde.. jag såg ut som avril lavigne först, jag skojar inte.. jag visste inte om det var bra eller dåligt haha >< såg inte ut som jag bara^^ jag hade öst på med svart skugga runt ögonen innan dessutom, också delade håret + luggen sig i en mittbena ala:

men jag stylade till det lite, nu ser jag ut som min storasyster Mia tycker jag ;P det är mycket bättre iaf^^
men jag vet inte riktigt vad mitt nästa steg är när det gäller håret.. vet inte vad jag vill med det, har ingen inspiration direkt.. just nu är jag iaf blond igen, typ officiellt, så bara därför letade jag fram min gamla Blondie tisha ;D så jag får väl försöka rocka debbie harry/courtney love looken lite framöver.. det blir nog bra :)


ikväll kommer andreas kompis ludde hit från sthlm, så då kommer några fler av hans kompisar över också.. dom kommer säkert dricka öl och nörda sig med tv-spel ;/
oh well, imorn blire utgång med Vicky darling :D
och bara för jag kom in lite på debbie harry förut så har jag lust lite att dra nånting sånt här imorn:

tajta höga jeans med gammal tisha istoppat.. toppat med ett par röda läppar och kanske markerade ögonbryn? i don't know.. blev sugen på det nu iaf, men vi får se vad det blir ;)
hörs imorn igeen, P&K!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

usch det är inte ens roligt så snygg som du är :O Fy fasen sådär skulle jag också kunnna tänka mig att se ut :D haha. Jag tycker det blev tok snygt med håret iaf :)

2009-07-19 @ 12:42:51
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0