Dom senaste dagarna..


Jag ligger ju några dagar efter här.. På Annandan var jag och Andreas bjudna hem till Luddes mamma på kalkon-middag, det var gott!
I söndags mötte jag upp Mia på stan och vi åkte hem till Kathy och Anders som är kompisar till våran mamma. Vi har inte sett dom på ett bra tag nu så vi fikade hos dom och catchade up lite :) Sen sov Mia över hos mig och Andreas för hon skulle med ett tidigt tåg till Malmö nästa dag. Men innan hon somnade spelade vi Buzz musik-quiz ;D Det spelet som jag är typ obesegrad i^^ Men jag vet att Mia är ännu bättre på musikfrågor än vad jag är, hon är riktigt allmänbildad inom det! Så det skulle bli spännande :) Det slutade iaf med att Mia vann då vi körde med både gammal och ny musik och jag vann när vi tog bara nyare musikfrågor! Som väntat alltså^^
Sen så har Ludde sovit över hos oss så vi har umgåtts, spelat nåt jättesvårt strategispel som heter Puerto Rico bl.a. Good times, good times..

Igår fixade vi som sagt allting till Nyårskalaset :) Vi ska ha Andreas kompisgäng över och vi har bestämt vad alla ska ta med sig för mat och så, det blir kul! Skönt att det är en tjej till med i gänget nu (Jennie) så det blir lite mer såhär planerat! Förr har det bara varit jag som pushat på typ maskeradfester och knytkalas och sådär lite mer ordnade fester än att bara sitta i sofforna och dricka :P
Idag blir nog en soft dag^^ Kanske ska börja läsa boken jag fick i julklapp, Aprilhäxan :) Jag fick iaf hem klänningen jag köpte från Malin på Tradera idag :D Får visa sen hur den ser ut på mig!
Kanske vart ett tråkigt inlägg, men kul för mig om kanske ett år att ha lite peiling på vad jag gjorde dessa dagar^^ Försökte krydda upp det lite med gamla modellbilder ;P Menne, vi hörs senare! P&K

Foton; Louice Weiström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0