mina bilder från igårkväll :D

åh gud.. det blev verkligen Brittney-fylla, som vi säger, igår XD

jag, vicky och sibel hade askul! det var så länge sen vi var ute tillsammans! och vi typ triggar varandra jämt, så vi bara lolar på och kör internskämt efter intärnskämt, kaxar, dansar, showar hahah XD är cpn helt enkelt ;D igår filmade vi också lite då och då under kvällen, och herregud :P dom klippen lägger vi inte upp! haha ><
här kommer lite bilder från min kamera under kvällen:

jag gick över till vicky redan vid 17 tiden och vi gjorde oss iordning tillsammans, mördade sönder Lady Gaga feat. Marilyn Manson remixen ;D

den här bilden såg ut som ett hjärta, så var tvungen att måla dit ett så ni såg med <3

sen fick vi skjuts av vickys pappa till rud och emma & majas förfest :) här är vicky och jeanette, sötnosar!

hahah sibbe började härja som vanligt ;D

min sötnöt !!

mah crazy bitches <3

när vi drog in till stan sen halv 12 spårade det verkligen ur haha ;D filmade en massa på busshållplatsen, härjade på bussen, nån kille blev t.o.m. stött :O och då blev ju vi stötta för det var ju liksom inte meningen, det är bara så vi härjar^^ ta ut pengar, kissa, filma lite mer, och sen kom vi in på nöjes! där var det helt folktomt :O men vi köpte lite champagne

satt på uteserveringen och snackade

sen gick vi in till dansgolvet där det kanske var 20 pers haha :P men vi dansa lite och sen sa vi fuck that shit och drog till ankan.. men där var det rätt lång kö så det blev arena istället^^ kom dit efter kl 01, och här i karlstad stänger alla klubbar 02 :P så ja.. det var väl våran kväll haha! sen blev det lite fyllesnack och sådär.. kom hem runt 03.30^^
jag vet att vicky har en massa mer bilder, så det kommer när jag har fått dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå din vän vicky har kropp att DÖDA för!

2009-08-02 @ 20:57:58
URL: http://michaeladuberg.blogg.se/
Postat av: Sibbe

Haha alltså, varför var jag ful hela jävla dagen XD?! Jag ser verkligen ut som en crack-addict på alla bilder XD

2009-08-02 @ 22:17:03
Postat av: Vicky

åååååååh vad fin bild på dig och mig <3 och jaaa, britneyfyllan blev ;D



ÄLSKAR DIG <3

2009-08-02 @ 22:51:39
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



hehe ja precis! Han funderade först tydligen på att skriva mitt namn, men sedan kom han fram till att det var lite för tråkigt eftersom det inte visade det vackra i mig ändå enligt honom :) Mitt namn är fint, men det är inte "JAG" som han sa.. Så då fick det bli en snygg bild på mig istället :) & som du säger, skulle det mot all förmodan ta slut så är det inte ett namn över hela armen :P haha!



ni ser ut att ha haft kul här uppe btw! :D

2009-08-03 @ 00:09:48
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: elin

fin header!

2009-08-03 @ 01:44:31
URL: http://metrobloggen.se/ssockertopp
Postat av: Thea

Sen träffade du/ni mej med. du var glad som alltid. Vicky hade snefylla som alltid när jag ser henne men aldrig annars ^^ hahaha :) men var kul och se er iaf

2009-08-03 @ 20:24:49
URL: http://theeea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0