alternativa bilder till Nina ;)

här kommer mina favorit modellbilder från den alternativa sidan ;P

fotograf; Peter Gaudiano, makeup; Aina Skogsberg, location; Göteborg


fotograf; Joachim Bago, makeup; Chritstian Myrlander, location; Katrineholm


fotograf; Natalie G Sundling, makeup; jag, location; Filipstad


fotograf; Rebecka Bergvall, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Louice Weiström, makeup; jag, location; Jönköping


fotograf; Peter Gaudiano, makeup; Aina Skogsberg, location; Göteborg


fotograf; Frida Norgren, andra modell; Viktoria, makeup; jag, location; Karlstad

det är lite svårt att dra gränsen mellan vad som är "alternativt" och vad som är "mode", men det här är iaf så jag tolkar det iaf.. och det finns fler godingar, men det här är mina favoriter :)
lite senare idag eller imorn lägger jag upp fler av mina favoritbilder som är lite mer "mode" inriktade!

Trackback
RSS 2.0