Nytt smink: Laura Mercier


Har precis skicket efter nytt smink från Cow parfymeri. Jag har länge varit sugen på att testa nåt nytt eftersom jag har använt Everyday minerals i flera år nu. Jag tycker EDM är jättebra, särskilt eftersom det är så billigt! Men nu är det dags för nånting nytt, och eftersom CSN kom in på mitt konto inatt och jag har läst hundratals recensioner de senaste dagarna på Makeupally så la jag alltså en order på detta ovan!

Mineral powder spf 15, soft porcelain (inte rätt färg på bilden)
Undercover pot #1 (inte rätt färg på bilden)
Secret camouflage brush
Secret brightening powder 1

Mineralpudret ska enligt recensioner vara mjukt, täckande, hålla hela dagen och ge lite lyster åt huden. Undercover pot är en 3 i 1-produkt med en consealer för ansiktet och en för under ögonen + ett löspuder för att fixera. Borsen är en consealerborste som jag köpte eftersom jag inte har en för just den här typen av krämconcealer. Och brightening pudret borstar man på under ögonen för att fixera och ljusa upp partiet så att man ser piggare ut.

Det ska bli jättespännande att testa detta. Hoppas verkligen att det är bra och att jag valde rätt bland färgerna för det var ingen billig nota: 1315kr gick det på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0