Vilka är ni? :)


Det vore grymt kul om ni orkade svara på några frågor :) Jag har vid skrivande stund 79 pers som följer mig via bloglovin och statistiken visar att typ 150-170 olika människor läser min blogg varje dag, och jag undrar ju såklart vilka ni är? :D Vet inte ens riktigt vilka av mina vänner som läser den :P

1. Vem är du som läser min blogg?
2. Varför läser du den?
3. Hur hittade du till mig?
4. Vad tycker du är bra och mindre bra med bloggen?
5. Har du sett mig på riktigt någon gång?

Jag skulle iaf tycka det vore coolt att få veta ;)

Foto; Natalie G Sundling

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

1.Emma heter jag och bor i Umeå, men kommer från Örnsköldsvik.

2.Den är trevlig och för det mesta glad. Jag tycker dessutom om att titta på bilder av dig. Du har "det". Du verkar vara en sån tjej som jag skulle vilja umgås med.

3.Jag började följa dig på bilddagboken typ 2007 och sen började jag läsa bloggen.

4. Jag tycker faktiskt att allt är bra med bloggen. Mer Vicky kanske! Hon är funny as hell. Haha, nejdå. Den är så bra så.

5. Nej, kommer som sagt långt uppifrån och som jag förstår det så är du från Värmland och där är jag inte ofta. Jag skulle dock känna igen dig på en gång :)

2010-03-24 @ 23:10:10
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: hannah

(börjar med att be om ursäkt för att caps inte funkar att stänga av i fälten ovan)



1. Jag är hannah, uppvuxen i karlstad men bor för tillfället i storbritannien.



2. jag älskar din blogg,du har alltid bilder, du skriver intressanta grejer och så är du så himla fin :)



3. jag vet inte faktiskt inte, tror det var via bilddagboken för rätt länge sen.



4. finns inget dåligt, du kan möjligtvis skriva lite oftare ;)



5. ja det har vi, gick på frödingskolan ihop.fast jag gick i en eller två klasser över dig. men vi pratade aldrig eller så.. känner igen dig bara.

2010-03-24 @ 23:12:47
URL: http://sassybellez.blogspot.com/
Postat av: Emma again

UPDATE: Jag tycker också om din blogg för du svarar nästan alltid på mina kommentarer. Det är trevligt.



Om jag någon gång är och festar neråt och ser dig så ska jag bjuppa på en drink. Vad gillar damen? (Det vore nämligen coolt att kunna ge dig precis den drink du vill ha utan att fråga)

2010-03-24 @ 23:32:11
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Emmaw

Haha, det vore något det!

Då vet jag precis vad jag ska bjuda på :) Jag ropar om jag åker ner till Karlstad! Ho-ho.

2010-03-24 @ 23:37:13
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Bella

1. Jag heter Bella

2-3. Du hade vart inne på min BDB, så då gick jag in tillbaks, och tyckte du verkade vara en intressant människa, så jag hittade hit :)

4. jag har inte hunnit läsa så mycket, men skitsnygg design iallafall! :)

5. jag är ganska så säker på det :) bor i karlstad

2010-03-25 @ 02:06:05
URL: http://anomalhy.blogg.se/
Postat av: Isabelle

1. Isabelle, 21 år, bor i London, pluggar skrivande.

2. Tycker den är rolig och inspirerande :)

3. Minns inte, men tror jag brukade bevaka din Bilddagbok förut.

4. Du skriver om intressanta saker, såsom mode och musik. Väldigt blandade teman på inläggen vilket är skoj.

5. Nix.

2010-03-25 @ 02:29:43
URL: http://isabellecandylove.blogspot,com
Postat av: Nikki



1. Nikki heter jag, 18 bast och går sista året på estetisk bild & form.

2. Har följt din bdb länge för att jag älskar dina modellbilder. Så då hängde jag med hit.

3. Genom din bdb, då. Och din bdb hittade jag genom synchiqe.

4. Tycker om modellbilderna (förstås) & behind the scenes. Mer vardagliga inlägg är också roligt. Vet inget som är direkt dåligt.

5. Nope!

2010-03-25 @ 07:02:25
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Postat av: Annica

Tjoho! Klasskamrat i gymnasiet ;P vi var vänner på bdb så jag började följa din blogg när du skaffa den istället. Är en liten sucker för bloggar nämligen och du skriver om top model :D hihi! Men ja. Din blogg är kul att läsa så jag fortsatte med det

2010-03-25 @ 07:58:35
URL: http://anmo.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag är en 90:a från lund; tog studenten för 2 år sen men bara pluggat på komvux/NTI sedan dess.

Följt dig på bilddagboken länge så var bara en självklarhet att jag började läsa din blogg också. Du skriver intressant och personligt på din blogg, och varierar dig. Tror inte att jag tycker att något är dåligt med din blogg! Har inte sett dig IRL men sett din syster i malmö ^^

2010-03-25 @ 07:59:00
Postat av: Rebbe

1. Vem är du som läser min blogg?

Rebecca heter jag. Bor i Karlstad och pluggar på KAU en massa.

2. Varför läser du den?

För att bloggen känns inspirerande- du har en skön stil!

3. Hur hittade du till mig?

Förmodligen via Vickys blogg eller genom Synchiqes bdb.

4. Vad tycker du är bra och mindre bra med bloggen?

Bra bilder och trevlig attityd! Kommer inte på något dåligt.

5. Har du sett mig på riktigt någon gång?

Öh, typ på stan någon gång när du vandrat förbi, annars inte.

2010-03-25 @ 08:02:42
Postat av: Malin

1. kissin' bombs-malin ;D

2. för att det är intressant att se va du pysslar med och dina fina bilder! :D

3. tror jag började kika genom bilddagboken..

4. kan inte komma pa nat mindre bra, men bra är att du har mkt bilder, testar produkter och tipsar om grejer!! :D

5. ja ;D

2010-03-25 @ 08:54:29
URL: http://vanodorm.blogg.se/
Postat av: Thess

1. Therese, lika gammal som du, kommer från ett ställe söder om Malmö :)

2. Jag tycker om din stil (vad gäller både kläder, smink, etc), och älskar dina modellbilder. Det är kul att få följa med från början på din karriär - för ja, jag vet att den kommer!

3. Oj.. Från allra första början är det väl via Frida/Synchiqe som jag hittade av en slump på Lunarstorm, sen av en slump på Bilddagboken och väl där hittade jag både dig, Candy & Vanodorm som jag har följt sedan dess :) Kul att se vad som händer i era liv, alla bilder som tas, t.ex!

4. Här tänker jag inte säga ngt för det är din blogg - du skriver nog precis som du har tänkt dig och det är ju därför man vill följa den :) Den har lite allt möjligt - perfa!

5. Haha nä, jag är sällan på de högre breddgraderna faktiskt :)

2010-03-25 @ 09:11:56
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Linn

1. Jag heter Linn och bor i kalla Norrland, Skellefteå.

2. Jag läser din blogg för att jag är precis som du intresserad av att vara modell men jag gör det mest som en hobby. Jag läser även din blogg för att jag tycker att du är vacker och du verkar ha en härlig personlighet!

3. Jag hittade dig via modellbilder, har länge tyckt att du blir enormt bra på bild.

4. Jag gillar spe dina "låtsasoutfits" och att du verkar ha humor, fortsätt som du gör!

5. Nej, det har jag inte men det skulle vara kul att göra!

2010-03-25 @ 09:37:37
URL: http://linnbode.devote.se
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Annie; Juste, tror du har sagt det tidigare på bdb att du har sett min syrra :D På ett sätt saknar jag tiden hon bodde i Malmö för då kunde jag åka dit och festa med henne, så jäkla skön stad! Fast det är såklart roligare att ha henne nära en igen :)

Kul att du svarade :*



SV Rebbe; Tack så mycket :D Om du ser mig ute nångång på krogen så får du hälsa! :*



SV Linn; Kom inte till någon blogg när jag följde din länk ;S så jag svarar här^^

Åh vad kul! En till som är intresserad av modellandet :) Jag gör det ju också mest på hobby basis^^ Ahaa en som uppskattar låtsas outfitsen :D Får göra fler såna, tycker det är kul själv att gå tillbaks och kolla på dom :)

Tack för att du svarade!

2010-03-25 @ 11:03:48
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: linda

svar:1 linda som är 21 år o bor i stinkande skoghall :P gick estet på sundsta.

2 gillar ditt intresse för modellande o annat kul.

3 genom Fridas bdb :)

4 jag tycker det är jätte kul med alla tips på kläder o smink.

5 jaa! hehe jag såg dig på af en eftermiddag i höstas. ojoj det är ju elina! tänkte jag ^^

2010-03-25 @ 11:27:40
URL: http://ladylinda.webblogg.se/
Postat av: VictoriaSiilver!

1. Victoria och bor i falun, går på medieprogrammet och vill bli fotograf :)

2. Du skriver bra, har cool stil och snygga bilder :)

3. på bilddagboken :P

4. Det är bra att du skriver om så mycket, tex. kläder, hår, musik, tips! finns inget dåligt, du har bra uppdateringar också :P

5. nej :)

2010-03-25 @ 12:20:29
URL: http://victoriasiilver.blogg.se/
Postat av: Pia

1. Jag heter Pia, 21 bast, bor i Katrineholm, går i skola i Örebro :)



2. Din rockiga stil! Många bilder på dig själv och dina outfits som jag inspireras av!



3. Från bilddagboken, där har jag "följt dig" ett tag. Nu följer jag bara efter din blogg, vilket är roligare!



4. Älskar dina bilder, som sagt. Kan tyvärr inte säga något dåligt? Gillar när bloggare skriver och har bilder om/på sig själva. Att det inte är en elak-gnäll-och-skitsnacksblogg. Hellre läser jag en positiv blogg (som såklart kan innehålla jobbiga saker också, beroende hur man mår) än en Kissieblogg. :)

5. Nej, det har jag inte.

2010-03-25 @ 13:46:34
URL: http://piaolofsson.blogg.se/
Postat av: Louise

1. Louise heter jag, sambo med Robins vän Leif.

2. Jag tycker det du skriver är roligt, intressant och så är det roligt att se vad du tagit för nya bilder då du är bra på det du gör.

3. Jag tror det var genom bdb för länge sedan.

4. Det är kul att du tipsar om olika kläder, smink och hudvårdsprodukter.

5. Ja jag har träffat dig någon gång hemma hos Victoria.

2010-03-25 @ 14:34:53
Postat av: Annica

1. Annica, 91:a, bor i mitten av Sverige i en tråkig stad.

2. Du verkar vara en tjej med härlig personlighet och jag som du har ett intresse för modellande.

3. Genom din bdb.

4. Den är bra för du tipsar om saker, när du visar modellbilder eller bilder som inspirerar dig. Helt enkelt att du har din blogg som du vill, så att den passar dig.

Dåligt:

5. Nej.

2010-03-25 @ 14:49:02
Postat av: Kajsa

1. Heter Kajsa och bor i Skåne. Är 21 år och pluggar textil/Design.

2. Jag älskar kläder, mode, fotografi, smink/hår och allt möjligt. Du har många fina bilder och verkar mkt trevlig :) Man blir inspirerad.

3. Gillade Synchiqe/Fridas bilder som jag hittade på bdb, hittade dig genom det och följde med hit ^^

4. Tycker det är kul med tips på olika saker, som smink och då du skrev om tex balsammetoden. Gillar alla fina bilder, och det är också trevligt att du kan skriva mer personligt ibland :)

5. Nej, tyvärr ^^

2010-03-25 @ 16:50:21
Postat av: Anonym

1. Jag heter sanna, bor i norrköping och pluggar konst i nyköping!

2. För att du skriver intressanta inlägg, har jättefina bilder och kommer med bra tips :D

3. genom "vanodorm" på bdb tror jag...

4. läs 2 :D Mindre bra vet jag inte, inte mycket, jag är rätt kräsen när det kommer till att följa bloggar ;D

5. Nope! Vet inte ens vart i sverige du bor :P

2010-03-25 @ 17:12:35
Postat av: Rebecka Bergvall

1. Vem är du som läser min blogg?

Svar: Rebecka Bergvall, you know who ;)



2. Varför läser du den?

Svar: Kul, och för att se vad för nya bilder som kommer upp.



3. Hur hittade du till mig?

Svar: Msn länk tror jag?



4. Vad tycker du är bra och mindre bra med bloggen?

Det mesta är bra, men älskar som sagt bilder :)



5. Har du sett mig på riktigt någon gång?

Svar: Of course.

2010-03-25 @ 17:20:10
Postat av: ylva

1. Ylva, 16 år Göteborg

2. för att den gör mig glad och inspirerad!

3. det var en cool modellbild på dig på "senaste bilder" på bilddagboken som jag klickade på och kom till din bdb :) sed dess har jag följt dig på bdb och sen bloggen!

4. jag gillar hur du skriver, roligt och avslappnat! allt är bra egentligen, men det vore roligt med lite skönhetstips och sånt :) typ hur du sminkar dig, det är så snyggt!

5. nej!

2010-03-25 @ 18:54:33
Postat av: HORAN

1. Vem är du som läser min blogg?

Jag heter Milla och är 19 år, jag bor i Eskilstuna och är livskonstnär. Hahahaha.



2. Varför läser du den?

Jag läser den för att jag tycker att du är sjukt vacker, haha, och jag gillar att se på bilder på vackra människor :D. Jag undrar själv ofta varför jag läser den då smink, kläder osv, inte alls är mitt intresse. Men du verkar vara en trevlig människa! Samt så läser jag också Vickys blogg, och hon är sjukt skön, det är två bloggar man vill läsa.



3. Hur hittade du till mig?

Jag hittade dig på bdb från första början, genom Frida, som jag följt där länge, och så tyckte jag också att du verkade intressant så jag brukade kolla in din bdb ofta då, senare också din blogg :).



4. Vad tycker du är bra och mindre bra med bloggen?

Jag tycker det är roligt att se bilderna på dig, och du verkar ha humor och det märker man. Annars så känns det kanske lite som en blogg som de flesta skriver. Inte så mycket personligt.. å andra sidan är inte smink och kläder etc, mitt intresse, utan jag tycker personen bakom är mer intressant, haha. Men det är en smaksak ;P.



5. Har du sett mig på riktigt någon gång?

Nej, men jag skulle säkert avlida lite om jag nu gjorde det, haha! Bra bra vis (:

2010-03-25 @ 22:12:12
URL: http://millavanerholm.blogg.se/
Postat av: mADDE

1. Jag heter madde och är 22 år o kommer från katrineholm.

2.Jag läser din blogg för du verkar vara en trevlig och intressant tjej som blir sjukt snygg på bilder.

3.Jag hittade dig först på bdb när jag kollade runt på folks bilder och fastnade för dina fina bilder och sen började jag läsa din blogg.

4.Jag tycker det är roligt att läsa om din vardag, om fotosessinoner du får vara med om samt dina tips på smink etc.

5.Nä dock har jag sett ett utav dina modellfoton som du har tagig med fotografen Joachim Bago i katrineholm när jag var nere i hans studio för att ta kort.

2010-03-26 @ 16:28:50
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: A

1. Alice, 17 år, Göteborgare :)



2. Framför allt för att se dina modellbilder, tycker att du är sjukt vacker och väldigt duktig. Sen gillar jag även din stil och alltid kul att se och läsa när du skriver och visa olika nya kläder osv.



3. Genom Fridas bilddagbok. Började med att bevaka hennes, sedan din och tillslut också läsa din blogg.



4. Roligt med mycket bilder, det är inte låååånga inlägg med endast text som i många andra bloggar vilket lätt blir trist. Men gärna ännu mer bilder haha.



5. Nej :)

2010-03-26 @ 16:49:53
URL: http://trueowls.blogg.se/
Postat av: Frolicc

1. Fotointresserad nisse (är jag enda killen eller vågar ingen annan erkänna?)

2. Kul att få ett perspektiv från andra sidan kameran, brukar stå bakom.. Schyssta foton... Kanske vill plåta dig någongång om jag har ett passande tema. Bra att reka möjligheter inför framtiden.

3. Via någon fotografs hemsida skulle jag tro, vilken jag i sin tur hittade från stt gäng bra bilder i tryck( ja, gratistidningen alltså)

4. Haha, är mest intresserad av ljussättningarna på bilderna =)

5. Får börja spana på stan, du borde inte vara speciellt långt borta

2010-03-26 @ 17:12:22
URL: http://mjonssonfoto.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hihi, vad roligt detta måste jag svara på.

1. Mitt namn är Mimmi och jag bor i Umeå.

2. Jag läser eftersom jag tycker om att se dina modellbilder och se hur det går för dig på den fronten :) Men sen även roligt att bara kika in och se vad du skriver och vad för fina bilder du lägger upp.

3. Jag har följt dig på bdb (är vän med dig där) och sen när du startade en blogg så blev de självklart att jag skulle följa dig här också.

4. Nej, jag har aldrig sätt dig i verkligeheten. Men vem vet någon gång kanske man stöter på dig, vore trevligt iaf :)

2010-03-26 @ 21:59:24
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Josefin

1. Jag heter Josefin, är 19 år och bor på Öland

2. Gillar din klädstil och attityd, snygga bilder :)

3. Hittade dig på bdb för något år sen och såg sen att du länkade till denna blogg.

4. Jag tycker om dagens outfit, modellbilderna och bilder du visar på kläder. Din stil är väldigt inspirerande och cool.

5. nix

2010-03-29 @ 13:42:01
Postat av: Rebba

1. Vem är du som läser min blogg?

Jag heter Rebecka, kallas för det mesta Rebba. Jag bor i Stockholm och är 20 år gammal.

2. Varför läser du den?

Du har alltid fina bilder som är inspirerande att se på. Jag älskar att du har ett väldigt unikt, älvlikt ansikte i kombination med skitsnygga tatueringar som passar så på dig att det ser ut som om du fötts med dem! Dessutom har jag jobbat som sminkös och tycker det är jätteroligt när du bloggar om smink. Och hår, eftersom jag konstant försöker förbättra mitt eget.

3. Hur hittade du till mig?

2004 eller 2005 började jag kolla synchiqes LunarStormsanvändare (ja, du hör hur länge sedan detta är) med jämna mellanrum för att jag tyckte hon tog så bra bilder. När hon skaffade bilddagbok upptäckte jag dig efter ett tag bland hennes vänner, och började kolla din bilddagbok lite då och då, tyckte du hade så egen stil. Sedan började du skriva blogg, så ja... usch, jag låter som en stalker.

4. Vad tycker du är bra och mindre bra med bloggen?

Som sagt, gillar dina bilder och när du bloggar om hår- och sminktips.

5. Har du sett mig på riktigt någon gång?

Nej, jag tror inte det.

2010-03-30 @ 14:04:20
Postat av: Josefine

1. Josefine, 19 år från Göteborg

2. För att den är unik, sticker ut lite ur mängden från alla andra tråkiga bloggar som ser likadan ut.

3. Genom bilddagen för ett par år sen. Blev helt fascinerad av modellbilderna på dig och vicky.

4. Gillar det mesta, kan inte komma på något negativt.

5. Nej

2010-03-30 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0