Något att se fram emot :)

Den här veckan är lite körig, lägenheten är en stor jäkla mess och på lördag kommer det hit vänner och familj på fest + att jag ska vara fin också (brun och ingen utväxt) så varje kväll efter praktiken den här veckan har jag grejer att stå i med andra ord^^ Får ta lite i taget.. Mitt mål är att kunna ha hela lördagen ledig och bara njuta av det fina vädret som är lovat och göra mig fin och ha kul!

Med dom orden vill jag ursäkta mig över att min blogg är tråkig just nu :P Men nånting som alltid livar upp lite är ju nya bilder och plåtningar är faktiskt på intåg! På söndag är det ju dags för nästa Projekt Modell plåtning, sen på måndag och tisdag har jag planerat in att fota med två fotografer här i Karlstad, den ena vet ni sen förut Jessica också en vän till henne som är på besök och som jag har planerat att fota med för läänge sen, Peter!

Så stay tuned ;)


Kommentarer
Postat av: WE R LAGOON WE ARE EXPDCT US

fan vad fest

2012-02-06 @ 08:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0