Mmm X)

Livet är allt bra just nu, jag har äntligen ett bra svar på frågan "Så vad gör du nu för tiden?" - Jag ska plugga till Medicinsk sekreterare till höst och nu praktiserar jag på stadsbiblioteket i Karlstad där jag även är uppskriven på Vikarie-listan^^
Dessutom fick ajg sluta tidigare idag och passade på att lägga mig i ett solarium, fy vad skönt! Har inte solariumat mig sen jag var 15 eller nåt! Jag tror allt handlar om måtta, röka med måtta, dricka med måtta, sola med måtta^^ Men gud vad skönt det var att ligga där efter en dags arbete, musik i öronen, en fläkt på.. Somnade nästan X)
Nu har jag ätit mat och sippar på en drink. Ska träffa Vicky sen och äta glass!
Hoppas ni också har det skönt och inte sitter inne och väntar på att jag ska uppdatera här :P

Kommentarer
Postat av: apan

gött mos!! en gång började jag träna endast för att ha något svar på "vad gör du nuförtiden?" -"neeej, tränar mest!!" haha.

har förresten hört att det är okej att sola solarium om man solar typ tio ggr per år.

2010-06-25 @ 09:40:44
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0