After work^^

Jag gick hem från praktiken idag, en 30 minuters promenad i lagom tempo där man hann med att äta glass, lyssna på musik och njuta av solen X) Grabbarna väntade på mig på uteserveringen av kvarterskogen, där slog jag mig ner och vi drack några öl/cider för mig och konverserade lite. Man väljer tre kända personer också ska den tillfrågade välja vem han/hon ska ha sex med, gifta sig med och döda :P


jag^^


Henke^^


Andreas och Fredrik!

Senare kom Eric också :)


Nu ska jag äta MAAAAT !!! Och ikväll blir det att gå över till Fredrik och Jennie, avnjuta en vattenpipa och se på bilder som dom tog i Turkiet :)

Jag somnade efter maten och vaknade nu strax efter 11 idag (lördag) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0