SUN Laboratories - brun utan sol!

Jenny skickade det här youtube klippet till mig när vi snackade om brun utan sol produkter:

Självklart blev jag intresserad och kollade upp recensioner på Makeupalley, kollade upp vart man kan köpa det i Sverige, England och USA^^
Det slutar iaf med att jag beställer Sun Ultra Dark Self Tanning Lotion, Sun Exfoliant Gel Green Apple och Sun Tan Maintainer från Discountbeautycenter. 500kr fattigare, hoppas verkligen detta är bra nu! Det är beräknat att jag ska få hem det redan nästa vecka, vi får se om jag prövar det då eller om jag väntar lite tills det är varmare! Jag kommer iaf berätta vad jag tycker om det :)

Kommentarer
Postat av: Thess

Shit så hafsigt hon lade på allt! :O Känns som hon skulle få typ tusen ojämna fläckar överallt.. Ih, blev helt nyfiken, du måste prova snarast så man får se hur det funkar :D

2010-04-21 @ 18:52:37
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Thess

Haha men nä, ni får ju inte ha mer snö nu :D Aja, men det blir bra i slutet på maj ju - spänd på resultatet :) håller tummarna!

2010-04-21 @ 19:27:45
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: sara

tänkte kolla dom produkterna du köpt, ska man använda dom i en viss ordning och sånt.. är själv väldigt sugen på att köpa sånt nu innan studenten. så skulle va jätte kul om du berätta på bloggen vilken ordning och så. :)

2010-04-21 @ 20:20:42
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Sara; Jag beställde produkterna idag så har ingen erfarenhet av dom än själv^^ Men enligt hemsidan, youtubeklippet i det här inlägget och recensioner jag har läst så ska man först använda skrubben i duschen, sen kan man antingen smörja med enbart den brun utan sol produkten, eller så kan man blanda den med en vanlig hudlotion ifall man tycker att färgen blir för stark eller om det är lättare att få jämnt kanske^^ Detta ska man göra på kvällen.

På morgonen sen så duschar man och efter det smörjer man in sig med maintainer lotionen, som tydligen har lite brun utan sol i sig också men bara lite! Så den hjälper till att hålla färgen längre. Jag har fått uppfattningen av att själva brun utan sol produkten håller i sig ungefär 5 dagar och under tiden kan man smörja sig med maintainern. Antar att man får prova sig fram lite vad som funkar för en :)

Det här är nog ett bra tips överhuvudtaget när man håller på med brun utan sol produkter, att skrubba sig först, använda BUSen och sen näst kommande dagar kanske blanda lite BUS med sin egen lotion^^ Har inte själv gjort såhär, men det låter logiskt så det är nånting jag skulle prova!

2010-04-21 @ 20:32:53
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du om man kan köpa produkterna någonannanstans? jag är intresserad av att köpa dom, men det blir så otroligt dyrt att skicka till sverige? min summa slutade på 600 kronor ..

2011-12-18 @ 20:35:39
Postat av: Elina aka pinkflesh

Anonym; Nej tyvärr inte.. Men det som är bra är att dom iaf när jag beställde skickade från deras lager i tyskland, så det tog inte alls lång tid att få hem dom och man slipper oroa sig för att det ska fastna i tullen!

2011-12-18 @ 21:47:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag har beställt dom nu och är jätte spänd på att dom ska komma! men hur många dagar tog det för dig att få hem produkterna?

2012-01-16 @ 15:46:26
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Mika; Vad roligt! Det var ju nästan två år sedan nu så jag kommer faktiskt inte ihåg mer än att jag upplevde leveransen som snabb!

2012-01-16 @ 16:15:13
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0