Jag vann :D

Jag gick hem tidigare från Andreas kompisgängs tv-spel och supardag/kväll ;P Känner mig lite småkrasslig och dom hade tänkt åka pulka senare så njae.. Men det har varit skitkul! Vi har spelat en massa spel, druckit precis hela dan :P Och varje timme har vi lagt till en "regel" typ att man bara får kalla folk för deras andranamn, måste säga "scobidoo" innan man tar en klunk och bara prata engelska :P Det blir svårt tillslut ;D Men nu sitter jag somsagt hemma i min sköna, varma morgonrock X)
Fast det var inte det inlägget gick ut på.. Det jag egentligen tänkte skriva var:
Jääääjj jag vann klänningen jag ville ha på Tradera från min vän Malins klädmärke, Kissin Bombs :D

Look how pretty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0