denna goding är (förhoppningsvis :S) påväg till mig!

jag har spanat in den här jackan i ett par dagar nu och har sett att dom andra färgerna som fanns av jackan har gått åt som smör, som vanligt när det gäller topshop, liksom^^ dom heta plaggen går åt samma dag som dom kommer in! jag har iaf gått in ett par gånger varje dag för att kolla så denna fanns kvar i min storlek, och ikväll såg jag att den enda storleken som fanns kvar var min och den största! då fick jag typ panik, för jag visste att jag var 250kr för fattig för att kunna köpa den nu innan lördag >< men lyckligtvis har jag en söt pojkvän som vill se sin flickvän glad ;) och jag har nu klickat hem den :D

men kolla här då! när jag skulle print screena bilden på jackan för att lägga upp här direkt efter köpet så är min storlek slut! det ni! antingen har jag jordens tur eller jordens otur att det var nån annan som la precis samma order samtidigt och hon får den istället :S det vore inte första gången.. jag kommer inte vara lugn förrän jag har fått e-mail om att den är skickad!

den här jackan och ett par over-knee boots skulle göra min höst!

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Oj vilken snygg o cool blogg du har! =)

<3

2009-08-11 @ 21:26:41
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0