Ett år utan bloggen - ett år utan ordentliga minnen?

 
“I love those memories that make me smile no matter what is going on in my life right now.”
 
Haha senaste inlägget jag skrev var en årsresumé av 2012 XD Har alltså inte bloggat någonting under hela 2013, har inte ens varit inloggad på blogg.se en enda gång under hela året! Så förlåt att jag inte har svarat på några kommentarer!
 
Det var inte något aktivt beslut att inte blogga, det bara blev så. Men nu när ett helt år har gått utan det så tycker jag det är tråkigt faktiskt att inte ha några inlägg att titta tillbaks i! I och med att jag inte har bloggat har jag heller inte tagit några bilder och that's a damn shame för det mest lyckade sättet att behålla underbara ögonblick på är ju att ta bilder att kunna se tillbaka på! Till och med den enklaste lilla textraden kan flera år senare få en att minnas hur det kändes den dagen man skrev det.
 
Jag trodde instagram var en happy medium - ett snabbt och enkelt sätt att dokumentera ens liv, men det är inte samma sak som en blogg! Bilderna är ju av extremt dålig kvalitet, alla bilder ser likadana ut och det dödar faktiskt det sociala umgänget mer när man instagrammar än när man tar bilder med digitalkameran!
 
Så, för min egen skull, ska jag börja fota och blogga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0