Uppdatering från San Diego om veckan i LA!

Igår kom vi hit till San Diego, vi la oss vid hotellets pool på en gång och på kvällen promenerade vi längs med marinan där hotellet ligger, det är jättemysigt här! En 180 från Hollywood där vi bodde i LA :P I LA såg vi då som sagt Hollywood blvd, blev många promenader upp och ned den gatan där bl.a Chinese theatre ligger där det var säsongspremiär för The X-factor i onsdags tror jag! Lite kul att gå förbi och veta att man bara är ett stenkast från Britney Spears ;) Vi var ned till Venice beach en dag, till Universal studios en annan och åkte ALLT, så jääääkla kul! Vi såg också The book of mormon, musikalen som skaparna av South park har gjort :D Den var fantastiskt rolig! Sen spenderade vi mycket tid vid hotellets stora pool, det var underbart och en kväll gick vi på en av deras pool partys!

Så det var lite av det vi gjort i LA. Nu är vi som sagt i San Diego och här ska vi stanna till på lördag då vi åker hem!

Jag var inte så aktiv på Instagram under dagarna i LA för internet krånglade och skulle kosta onödigt mycket.. Men här kommer några bilder iaf för er som jag inte har på FB och som inte följer mig på Insta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0