California, California here we coooooome!

Dagen D är här! Om tre timmar lyfter planet! Vi la oss sent igår kväll så vi ska försöka sova på första planet nu till Chicago. Vi kommer fram till San Francisco 17.45 lokal tid, men då är det ju mitt i natten för oss :P Men vi om lyckas sova på planet nu ska det väl gå bra :)

Jag kommer nog uppdatera lite då och då där borta sen, men mest på Instagram eftersom det är lättast! Jag heter "pinkflesh" där om ni vill kolla hur vi har det i San Francisco, Los Angeles och San Diego!


Kommentarer
Postat av: Gabriela

Hur lång är du?
Förresten är du en av de vackraste människorna jag sett! :)

Svar: Förlåt för det supersena svaret! Har hållit mig undan från bloggen under hela hösten... Jag är 174 cm. Gud, tack så mycket :)
Elina Kaukosalo

2012-09-05 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0