30 september

Jag lever! Vi kom hem för en vecka sen från USA, men det har varit tufft att komma in i dygnsrytmen igen. Nu i helgen har jag äntligen fått sova hela nätterna igenom :)
 
Nu när jag har varit utan bloggen ett tag känns det inte så kul längre heller. Förut la jag mycket energi på den (med tanke på hur lite fritid jag har), det orkar jag inte längre. Men jag kommer nog lägga upp bilder då och då, från mitt liv och även vackra bilder jag hittar på världsvida webben! Så fortsätt titta in om ni gillar det :)
 
Idag är det sju år sedan min mamma gick bort så jag känner mig lite låg, ska laga mat nu krypa upp i soffan med Andreas och titta på X factor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0