Jobba jobba joobba!


Åh vad roligt det är att ha börjat jobba :D Trivs superbra på Sunnes vårdcentral. Har bonat in mig på kontoret nu och hängt upp examensbeviset och stipendiumet på nåltavlan ;) Jag tror jag har kommit in i rutinerna där nu också. Har hoppat omkring lite med anteckningsblock i högsta hugg den här veckan! Men imorgon blir det tillbaks till receptionen där jag var hela förra sommaren ;P Vi har rullande schema på det och flera andra uppgifter, skönt med omväxling! Det är så härligt också att alla där borta har lett och hälsat mig välkommen tillbaka! Det känns ju alltid bra när folk kommer ihåg en sådär trots att man "bara" var sommarvikarie där nere i receptionen^^ På fredag har vi grillfest, ska bli kul :)

Ville bara berätta att jag trivs och att det går bra på nya jobbet! Och vad gäller rubriken så lyssnade jag på ett podavsnitt av Morgonpasset i P3 imorse från i torsdags då Anders Jansson (Hipp hipp) var med och guuud dog sönder! Roligt att börja dagen med att kväva skratt hela tågresan till jobbet ;) Och rubriken är alltså från en Hipp hipp-sketch som jag kom att tänka på i och med Anders Jansson och att inlägget handlar om jobbet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0