Fredagen i V-ås! Rebecca & Fiona!


Mia mötte upp mig på tågstationen när jag kom in kl 22. Carro skulle jobba den här kvällen så det blev jag och Mia ikväll :) Jag hade förferrat på tåget och hon hemma själv, haha :P Det var Västerås city festival så vi drog in dit!


Fina Mia :D


The soundtrack of our lives spelade!




Sen spelade Rebecca & Fiona! Så jäkla niiiice! Har velat se dom länge också visar det sig helt plötsligt att dom ska spela i Västerås samma kväll jag ska dit :D




Hahaha några klunkar för mycket vin där ur petflaskan på tåget kanske :P

!!!


Rebecca & Fiona var ju sköna också, dom hade ett helt posse med sig på sen, bl.a. två killar som åmade sig!



Åååh det var så kuuul! Så jäkla skön stämning, alla i publiken var verkligen supertaggade! Efteråt drog vi till Circus och mötte upp Mias kille och drack lite mer innan vi körde McDonalds och jag totalslocknade på Carros soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0