Årsresumé 2011!


2011 hade en lugn start för min del. Det som hände var väl att jag skippade glasögonen och började använda linser, festade några gånger och längtade efter våren :)


I februari var jag i Kristinehamn och festade med en klasskompis, sjukt kul kväll!


Jag gav Andreas en hemmagjord Alla hjärtans dag-present i form av ett hjärta innehållande Lakritsal, jag fick av honom ett besök hos frisören med klippning och slingning... 0-1 :P


I mars anordnade jag klassfest hos mig :)


En annan kväll i mars gick jag, Andreas, Fredrik och Jennie ut och åt! Kvällen slutade med tequila och planer på finlandskryssning :S


Jag köpte akrylfärg och började måla lite smått :)


I april gick jag och dessa godingar ut på hiphop klubb, fett skön kväll!


Årets första och mycket efterlängtade balkonghäng ägde rum i slutet av april :)


I början av maj fyllde min älskling 27 år <3


I slutet av maj blev det en utekväll för att fira en av Andreas kompisar. Denna kväll ska också komma att bli den kvällen jag kom på att Koriander är en sjukt bra klubb :P


Jag och Andreas köpte äntligen en ny säng !!


I början av juni åkte jag och Andreas ut till väse och hade grillkväll hos min pappa och Kristina :)


Det var riktigt varmt i juni och jag passade på flera gånger att åka till stranden :) Det här är från en dag då vi först låg på stranden och sen körde spontanutgång på Tempel!




Innan jag började sommarjobbet i mitten av juni passade jag på att fota med Jessica :) Sen försvann ungefär all fritid från mig när jag åkte hemifrån 06 och kom hem 18 från jobbet i Sunne!


Vi firade min födelsedag två dagar tidigt, den 2a juli och jag fick frukost och presenter i sängen :) Bl.a. ny kamera !!


En helg i juli åkte jag och Andreas med Fredrik och Jennie till Sysslebäck :)


I slutet av juli hann jag med att fira min systers och Vickys födelsedag på samma dag!


Jag och Raman fotade :)


Den 29e juli gjorde både jag och Andreas våran sista arbetsdag innan semestern <3 Det firades på kvällen med skumpa på balkongen och senare middag på Via Appia!


Första helgen på semestern kom Carro och hälsade på <3


Vi hade sån tur med vädret på våran semester :) Alla 9 dagar i början av semestern innan vi stack till Lanzarote var underbatr varma och härliga! Vi hade besök av Ludde också och vi åkte till flera ställen och badade :)


Den 9e augusti åkte vi till Lanarote och hälsade på Adam i 2,5 vecka <3 Helt fantastiskt!



I slutet av augusti och början av september blev det många utgångar :D


Jag och Andreas var på dop :)


Och i slutet av september gick vi ut och åt med min pappa och Kristina!


I början av oktober började jag, Frida, Vicky och Sandra ha tjejmiddagar en gång i veckan. Det förgyllde verkligen hösten <3


Jag bjöd min brorson på bio :)


Jag och Vicky såg Cabaret!


Jag och Andreas var ute och åt middag ett par gånger med hans föräldrar :)


Tjejmiddagarna fortsatte varje vecka i november <3


Jag, Mia och Timo såg Tintin :D


Den 19e november firade jag och Andreas att vi blev tillsammans för 9 år sedan <3


I slutet av november kom Carro och hälsade på igen <3


I december kom Adam och bodde hos oss i en vecka :D <3


Vi tjejer kokade ihop ett eget julbord :)


Innan jul kom Ludde på besök igen och det blev många roliga kvällar med brädspel, kortspel, film och ritande :)


Jag jobbade några dagar veckan efter jul men hann med att träffa min halvstorasyster Linda när hon var i stan!


Och årets sista dag firade jag med fest hemma hos oss :)


I årsresumén om 2010 skrev jag såhär:
"Jag har spenderat mer tid med vänner och speciellt min familj, pappa, Kristina, Mia, Timo och Susanne har varit väldigt närvarande hela året <3 Vad det gäller jobb/plugg-delen så tog jag verkligen stora kliv fram i somras då jag kom in på min utbildning och praktiserade på Stadsbiblioteket vilket gjorde att jag har extrajobb där nu när jag vill under loven :) Gud vad skönt det känns att ha kommit nån vart!

Vad ska jag nu önska mig (eller snarare jobba för) år 2011? Jag måste försöka balansera pluggandet med tiden för min familj och vänner. Kanske sänka kraven på mig själv när det gäller skolan? Slappna av! Vara lite mer spontan :)
"

Jag har nog inte sänkt kraven på mig själv när det gäller skolan. Däremot har tempot inte varit lika högt så därför har jag kunnat fortsatt ha höga ambitioner, fått sommarjobb inom yrket jag utbildar mig till OCH haft mycket härlig tid med vänner och familj <3 Jag har satsat på mig själv i år, jag gick till en kurator och sjukgymnast i våras och jag har funnit tid till att slappna av och vara lite kreativ!

År 2012 kommer bli mycket spännande! Till sommaren är jag klar med min utbildning, då är det jobb som gäller. Jag har som mål att fortsätta få VG i kurserna, få ett sommarjobb/jobb, om inte som vårdadministratör så vet jag iaf att jag kan vikariera på stadsbiblioteket :) Jag har också som mål att börja lära mig spela gitarr och att måla mer! Och till hösten/vintern 2012 hoppas jag och Andreas på att kunna åka på en längre resa tillsammans, vi funderar på USA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0