Vecka 6: Forgiveness

Det här kortet rörde mig lite extra, man kan vara så hård mot sig själv ibland. Jag kan t.ex. ofta må dåligt över nånting jag gjorde eller sa när jag var 6 år! Men den här veckan ska jag alltså försöka tänka på att vara lite mer förlåtande mot mig själv och andra :)


På baksidan av kortet står det såhär:


Det är flera som har frågat mig vart man kan få tag på dom här korten och jag vet faktiskt inte, mer än att när jag googlade kom jag till den här sidan:
http://www.virtuesproject.com/
Där står det Order the virtues cards och man kan visst dra ett kort därifrån också när man vill genom att klicka på Do a virtues pick! Då får man upp ett kort med en slumpad egenskap i ett nytt fönster.

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tack gumman! Tjejmiddagarna gjorde mycket nytta för mig själv må jag säga! Saknar det mycket!



Sådana här kort vill jag verkligen ha. Kul att du lägger ut dom. :D Visst är man mycket mer hård mot sig själv. Och man tänker så ofta på att förlåta andra. Det är minst lika mycket viktigt att kunna förlåta sig själv. :) Tog ett kort på nätet och det är ju så klockrent med tanke på inlägget du kommenterade. "Trust". Ska lägga upp den på bloggen. ;)

2012-02-06 @ 18:36:01
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0