Måndag!


Idag har jag studiedag som vanligt den här terminen. Går bara i skolan tisdag, onsdag och torsdag för mycket tid går åt till att skriva examensarbetet! Har suttit ett par timmar med det nu på förmiddagen och försökt sammanställa lite vad mina intervjupersoner har svarat. Det är himla intressant faktiskt! Men kan inte sitta med det för långa stunder i streck, blir så rastlös.

På fredag åker jag till Göteborg igen och hälsar på Vicky! Vi ska umgås med Sibel, tänkte gå på stan lite (har inte så mycket pengar kvar men lite fika och nåt second hand-shopping kanske går, lånar väl pengar av mig själv som vanligt :P), festa, och kanske titta förbi Felicia på Buzzstop 28 och se om hon har nån tid framöver för en liten tatuering :)

På tisdag nästa vecka ska jag till Västerås och tatuera mig hos Johanna på Bluebird :) Vi ska lägga till lite på min armtatuering hon gjorde 2007. Sen passar jag på och sover över hos Carro och umgås med henne på onsdagen innan jag åker hem! Ska bli mysigt att träffa henne igen <3

Det blir lite skojsigt som händer framöver alltså :) Men nu ska jag göra nåt så tråkigt som att duscha och tvätta håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0