Ett mirakel skedde natten till låtsas-Alla hjärtans-dag!

Bild på oss från 2002 <3


Det hände ett mirakel igår! Medan jag var fast i Mellerud igår för att tågspåren hade pajat var Andreas fast ett par mil utanför Örebro för hans kompisars bil hade pajat. ÄNDÅ kom vi hem exakt samtidigt till Karlstad som planerat, haha! Efter att tåget hade stått stilla i en och en halv timme fixade dom tillslut fram tre bussar samtidigt som Andreas ringde sin lillebror som åkte och hämtade honom så vi kom fram till Karlstad från olika håll precis samma tid som vi skulle bara två timmar för sent :)

Har sovit ut idag och ätit en lång stor frukost, mums! Ska strax ta mig ur morgonrocken och lägga in bilderna från helgen i datorn! Sen idag ska vi fira Alla hjärtans-dag för imorgon åker jag ju till Västerås och tatuerar mig och umgås med Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0