Lockar på sockar!


Där fick jag te't, som vi säger i Värmland :P där fick jag till det (syftar på rubriken)... Jag visade ju ett par youtube-klipp om en tjej som visade hur man får fina lockar genom att använda strumpor. Nu har jag testat det flera nätter och det blir faktiskt riktigt fint :) Jag kör på två bollar för då får man ju mer lockar. Ska försöka komma ihåg att ta bild imorn på hur det blir på mig när jag släpper ut det och fixar till lite!

Har också hittat ett nytt balsam från Fructis som jag gillar ännu mer än den "Pure & shine", den jag använder nu heter nånting med grapefrukt och gör mitt hår superlent och härligt :) Och den är såklart godkänd inom No-poo!

Så det var lite ytlig uppdatering så här på kvällskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0