Just nu känns livet så lätt :)


Bild; Peter Ljungkvist

Det går bra nu och jag har mycket att se fram emot! Imorgon blir det grillning hos avdelningschefen där jag är på LIA nu, på fredag ska jag ut och äta med mina klasskompisar, i helgen ska vi förmodligen fixa iordning våran balkong för sommarsäsongen, sen är det ju Valborg och grillning hos Andreas föräldrar, nästa helg fyller Andreas år, efter det är min LIA slut och då ska jag börja jobba där ett par dagar i veckan när jag inte har skola och sen är det ju examen :) Det bästa av allt!

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Super fint kort på dig :)

2012-04-25 @ 20:39:03
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilket foto! Du är jättefin & hela kompositionen är görsnygg!

2012-05-05 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0