Bokat hotell i Kalifornien :)


Idag bokade jag och Andreas äntligen hotellen i Kalifornien, som vi ska till i september och hotell en natt vid Arlanda eftersom flyget går på morgonen! Vi fick tag på prisvärda hotell mitt i smeten i San Francisco och i Hollyood i L.A, men vid havet i San Diego, alla med utomhuspooler. Vi vill ju både se mycket men också slappa mycket när vi är där ;) Jag kommer jobba hela sommaren, så det lär behövas lite lata dagar vid poolen!

Hotellet i San Francisco, Handlery Union Square:

Hotellet i Los Angeles, Hollywood Roosevelt:

Hotellet i San Diego, Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina:

Åååh jag längtar så galet mycket!


Kommentarer
Postat av: emilia

I San fran blir det kanske inte så mkt bad i utomhuspool. Kallt!!

2012-04-17 @ 12:42:12
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Emilia; September och oktober är de varmaste månaderna i SF. Medeltemperaturen är 24 C och himlen är som mest klar på den tiden om året, så det finns nog chanser till poolhäng iaf!

2012-04-17 @ 16:52:47
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0