Onsdag!


Gött med Fredag imorn! Eller ja.. för MIG är det fredag, för er är det en sliten torsdag :P Har ju studiedag på fredagar den här terminen <3 Antagligen kommer den gå åt till plugg när det drar igång ordentligt, men den här fredagen blir chill iaf X)

Det som händer nu för tiden är att jag har kommit in i skolrutinerna och träningen igen! Men jag ska verkligen försöka att inte bli så uppslukad i studierna som jag var förra hösten! Det var ju sjukt, jag var ute och träffade familj och vänner kanske 3 gånger på typ 4 månader? Hemskt! Så jag ska vara mer social också ska jag måla mer för att koppla av och få göra nåt kreativt, det tror jag alla mår bra av.

På fredag har jag klipptid på Ekolea, hoppas dom inte behöver klippa så mycket av topparna, men det är riktigt slitet nu alltså >< Ska bli så skönt att få bort "fnöset"^^

Jag försöker få en tid hos Johanna på Blue bird också för att fylla i min tatuering på armen som jag gjorde hos henne 2007. Den har aldrig blivit ifylld och ser inte så fräsh ut längre, egentligen ska man fylla i första gången inom ett halvår tror jag? Så sitter färgen bättre sen :S Slarv-Maja! Problemet är bara att dom verkar ha sjukt mycket att göra eftersom dom inte svarar i telefon! Kommer bara till telefonsvararen där hon säger att det är mycket folk i studion just nu, lämna inte meddelande utan ring igen^^ Men nu har jag skickat mail istället, hoppas det går att nå dom så istället!

Kommentarer
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Vacker header bild! :)

2011-09-08 @ 12:46:30
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0