Mitt gamla favvomärke :)


Tripp NYC har börjat säljas på asos.com :D Det var mitt absoluta favvomärke för några år sen! Brukade köpa det från Shock när jag var i Malmö och hälsade på min syster eller så beställde jag från angryyoungandpoor.com ;) Har haft allt möjligt från Tripp, zebrajeans, leopardjeans, tröjor, flera bikerjackor... Förresten så tog jag t.o.m. studenten iklädd zebrajeansen därifrån:


Tyvärr har jag sålt det mesta av mina kläder från den tiden. Men jackan ovan har jag kvar! Kanske för att jag faktiskt har köpt den två gånger! Första gången köpte jag den var i Malmö sommaren 2005, men den blev snodd efter typ två veckor under en danslektion. Ett par månader senare åkte jag och Andreas på en weekend till Gbg och då bestämde jag mig för att köpa den igen!

Jag tyckte det var kul att se Tripp NYC på asos.com nu iaf, blev lite nostalgisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0