Tisdag!


Foto: Jessica Bergman

Härliga tisdag! Varför jag säger det är för att imorn går jag halvdag i skolan och sen har jag ledigt till på tisdag nästa vecka :D Har lite roligt inplanerat också under dagarna. Imorn blir det thailunch med några tjejer i klassen, efter det tänkte jag sola och sen har jag tid för akupunktur och efter det ska jag och Andreas handla skor på nån outlet :) På torsdag ska jag förhoppningsvis plåta med Jessica! Fredag blir det solhäng med Vicky och sen grillning hos pappa<3 Lördag och söndag är öppet än så länge och på måndag ska Andreas mamma firas med tårta :)

Bilden är ny, eller ja från i somras, men Jessica har fixat iordning den nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0