Fredagkvällen!

Jag, Andreas, Fredrik och Jennie möttes upp på Cazanova och åt middag :)



Efter supergod mat gick vi vidare till Guldapan för drinkar.

Deras Tartinis är så jäääkla goda! Färska hallon får man till också :))


<3


<3


Här är vi ändå rätt sansade och pratar om normala grejer...


Sen blev det TEQUILA !!! Hahah :P


Älskar tequila! Har inte druckit det sen Arvika 2007 bara för jag råkade svälja i fel strupe där en gång och det brändes i flera timmar efteråt när jag andades :P Men nu kom jag över min "rädsla" :D


Efter det blev det snurrigt och en massa high five:ande och planer på finlandsbåt nästa helg och jag vet inte allt vad det var XD


Hahahahahah XD


Sen åkte vi hem till mig och Andreas för mer drinkar och spel :D

Kul kväll! Älskar att gå ut på fredagar, för man kan vara bakis en hel dag och ändå ha en hel dag kvar sen X) Så gött!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men åååååååååååh vad du är FIN!! <3

Älskar din topp/klänning(?) som fan också!

2011-03-27 @ 19:55:12
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0