Ny bild - jag och Louise :)


Foto: Jessica Bergman, modeller: Louise Ekroth och jag :)

Igår fotade jag och Jessica heeela dagen^^ Hon hämtade mig kl 13 och vi fotade två set, sen blev det McDonalds och efter det mötte vi upp snygga Louise som var i stan för en casting :) Vi tog några bilder ihop också fotade hon och Jessica också :) Efter det blev det McDonalds igen, haha XD Och vid 22 tiden var jag hemma igen, trött och sliten! Man känner sig aldrig så ful som efter en hel dags fotande :P

Här är iaf en första bild av resultatet från gårdagen :))

Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfina bilder, som alltid! :)

2011-06-08 @ 22:21:47
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0