Halva utbildningen avklarad!


Idag var sista dagen i skolan, jag har alltså gjort klart halva utbildningen :) Hittills har jag VG i alla avslutade kurser, så det känns bra! Även om alla lärare säger att betygen inte spelar någon roll så kan jag inte "nöja" mig med ett G, det är typ omöjligt :P Jobbigt!

Hur som helst så är jag ledig nu tre dagar innan sommarjobbet börjar på måndag! Jag ska stå i receptionen på Sunnes vårdcentral i 7 veckor framöver. Det kommer bli lite tölig pendling, kommer åka hemifrån mig 06 och kommer hem igen 18 :P Så jag ska kirra nån skön bok på bibblan så jag har att göra! Sen är jag iaf ledig 3 veckor innan skolan börjar igen^^ Guud vad tiden kommer gå fort >< Hoppas jag får många härliga helger i sommar iaf :)

På bilden: Ewa Aulin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0