"Födelsedags-morgon"




Vi firar min födelsedag idag, fyller år på måndag egentligen, 23år^^ Jag vaknade halv 9 och tvingade Andreas att gå upp och hämta mina presenteeeeer, haha ;D Jag fick en ny kamera (tog lite bilder med en svart/vit funktion som ni ser ovan ;)), en matta jag har suktat efter som vi ska ha i vardagsrummet, en Escada parfym Taj sunset och underkläder! Är så glad! Fick allt jag önskade mig haha :D

Nu har vi städat hela lägenheten och beställt pizza. Sen ska jag göra mig iordning för kl 18 kommer min pappa och Kristina och Andreas mormor, mamma och hennes man på middag hos oss. Vid 20 tiden kommer min syster, min brorsons mamma och några kompisar över och sen ska vi ut :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh grattis i förskott! :D

2011-07-02 @ 15:59:18
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0