Nytt shampoo och inpackning!


Var till Ekolea idag (igen! :P), den här gången för att klippa topparna. Det var verkligen på tiden, var 4 månader sen sist också har jag ju färgat det och stojat så det fanns en del att klippa ;P Nädå, så farligt var det inte, det var mest överhåret som behövde en omgång p.g.a. slingorna jag gjorde i våras^^
Dom hade 20% rabatt på alla deras produkter idag, vilket var kul för jag behövde nytt shampoo! Men det blev inte So pure igen utan hon tipsade mig om Organic care system som skulle vara ännu bättre för skadat hår + deras inpackning! Dessa var billigare än So pure dessutom så det + rabatten gjorde att jag slog till :) Ska bli kul att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0