Årsresumé 2010!


Jag, Andreas, Fredrik och Jennie åkte skridskor i Januari! Sviiiinkallt och svårt, jag ramlade flera gånger :P Men det var väldigt kul och man kunde köpa varm choklad X)


I Januari åkte jag också till Carro i Sthlm för att hälsa på en snabbis i samband med en plåtning :)


Jag, Vicky och Maya festade in Februari ;)


Och Alla hjärtans dag firade jag och Andreas hemma med lite gott framför TVn <3


Jag var i Väse flera gånger för Kristinas födelsedag, pappas födelsedag och min halvsyrra Linda var i stan i Februari :)


Jag tränade Zumba hemma i vardagsrummet flera dagar i veckan ;D


I Mars var Sibbe i stan och hon, jag och Vicky festade!


I April var jag jättekramig på en fest hos Emma och Maya :)


Valborg började med en lugn grillning hos Andreas familj, sen sms-tvingade Vicky in mig till Tempel :P


I Maj fyllde Andreas 26år <3


Senare samma månad kom Sibbe och hälsade på <3 Vi var jättefattiga men skrapade ihop till en utekväll ändå ;)


I slutet av Maj åkte jag, Andreas, Fredrik och Jennie till Turkiet en vecka!


Den 1a juni önskade Andreas mig lycka till för intagningsproven till Medicinsk sekreterare-utbildningen <3 Jag praktiserade även på Stadsbiblioteket^^


Midsommar firade vi på min faster Marjas bröllop! Jag fick träffa mina kusiner som jag inte hade sett sen jag gick på lågstadiet ungefär och det var så kul :))


I Juli fyllde jag 22 år och min pappa var med och mina kompisar "från Andreas sida", bästisen Vicky + min familj festade med mig :D


Efter att jag avslutade min praktik i slutet av juli hade jag en månads semester innan skolan började. Här är från när jag och Andreas lånade cyklar och åkte till Mariebergsskogen, mysigt :)


Emma och Maya hade avskedsfest i början av Augusti och Carro hälsade på mig!


Vi anlände till krogen in style med chips och poliseskort ;)


Jag och Andreas åkte till Sthlm några dagar, bodde på hotell, shoppade, hälsade på Ludde och gick på Skansen :)


Senare i Augusti hade jag och Vicky en mys-kväll hos henne med massa levande ljus, rosa drinkar, minimashmellows och allsång <3


Den allra sista Augusti-dagen träffade jag Gudrun Schyman :)


I början av September var jag och Andreas och gänget ute och åt och festade på Guldapan och Redrum, Tartinis !!


I September hade skolan dragit igång ordentligt och jag blev en riktig pluggis med glasögon och allt :D


Allt pluggande tog kål på mitt sociala liv men på Halloween kom jag ut och festade iaf!


I början av November åt jag, Andreas, pappa och Kristina middag och festade :)


Andreas och min 8-årsdag firade vi med bio <3


I slutet av november och december var jag barnvakt åt min brorson Timo ett par gånger, här är vi hos min syster Mia :)


Första dagen av mitt jullov åkte jag, Andreas, pappa och Kristina till Sthlm och såg We will rock you :D Bästa julklappen!


Julafton firade jag, Mia, Timo och hans mamma Susanne hemma hos pappa och Kristina <3


På juldagen åt jag och Mia amerikansk julmiddag hos ett par av mammas vänner och sen på kvällen festade jag och Vicky som vanligt :D


Under mellandagarna var Ludde och Jessica hos oss, så det var ett ständigt drickande och spelande av diverse sällskapsspel, som vanligt^^ Jag jobbade även på Stadsbiblioteket!


Och nyår firades som sagt i Örebro ;)


I förra årets resumé skrev jag såhär om år 2010:
"För år 2010 önskar jag mer tid för mina vänner, träffa pappa och Mia mer och försöka komma på rätt spår med vad jag vill med livet vad det gäller jobb/plugg! 2009 tog jag inte så stora kliv frammåt på just det planet, jag försökte men halkade tillbaks till ruta ett^^"

Och jag är väldigt glad över att jag faktiskt har uppnått målen! Jag har spenderat mer tid med vänner och speciellt min familj, pappa, Kristina, Mia, Timo och Susanne har varit väldigt närvarande hela året <3 Vad det gäller jobb/plugg-delen så tog jag verkligen stora kliv fram i somras då jag kom in på min utbildning och praktiserade på Stadsbiblioteket vilket gjorde att jag har extrajobb där nu när jag vill under loven :) Gud vad skönt det känns att ha kommit nån vart!

Vad ska jag nu önska mig (eller snarare jobba för) år 2011? Jag måste försöka balansera pluggandet med tiden för min familj och vänner. Kanske sänka kraven på mig själv när det gäller skolan? Slappna av! Vara lite mer spontan :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina bilder! Du är så fin :)

2011-01-06 @ 20:50:35
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: carro

ett löfte från mig är lätta att vi ska ses mer än två gånger om året! :*

2011-01-07 @ 19:08:54
Postat av: # the CLOWNCUNT

det var en snygg jacka du hade på dig på bilden längst upp. en svart i fuskpäls (?). vart har du köpt den?

den passade dig för övrigt jävligt bra också.

2011-01-22 @ 11:16:45
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0