Ansiktsbehandling X)


I förmiddags var jag på ansiktsbehandling för första gången i mitt liv, det var underbart! Ekolea (där jag klipper mig, köper hårvård och ansiktsvård) har dom ett erbjudande nu, man får 3 st Q for skin-ansiktsbehandlingar + 5 st Q for skin-produkter för 3200kr. Jag har använt Q for skin sen i början av sommaren och jag trivs väldigt bra med deras produkter så jag hoppade på erbjudandet^^
Det hon gjorde iaf var att rengöra huden, massera ansiktet, dekollaget och ner lite på överarmarna och övre ryggen och nacken för att få upp blodcirkulationen, skrapade bort döda hudceller, sen fick jag ligga under ånga ett tag och sen tömde hon porerna och sen fick jag en ansiktsmask och vilade ett tag, fick en längre massage och sen avslutade hon med nå serum också målade hon mig med lite foundation så jag slapp åka buss osminkad XD Hon frågade mig också en massa om vad jag själv tycker är problemet med huden, vad jag skulle önska mig och om jag var stressad och sådär och utifrån det så kommer hon göra lite olika behandlingar på mig de två gångerna som är kvar :)
Nästa gång blir om ungefär en månad!

Produkterna på bilden är de som jag fick med mig hem, minus hudkrämen som dom inte hade inne just idag men som jag ska hämta på måndag! Det är ansiktstvätten och ansiktsvattnet som jag brukar ha, men sen är det en olja som jag ska på efter ansiktsvattnet och massera på problemområden och en burk med kapslar som jag ska ta 2 st per dag^^ Spännande att testa :)

Så skönt att verkligen få chansen att unna sig nu när man får extra pengar från CSN den här månaden och lite lön från biblioteket! Få bli ompysslad i 1,5 timme och proffshjälp till finare hy :)

Kommentarer
Postat av: ochjagba

oj, vad lyxigt! känns som ett ganska bra pris också. kanske lite sådär att lägga ut så mycket pengar på en gång "bara" på sin hud, men jag skulle lätt göra det om produkterna jag använder var aktuella i något erbjudande. lätt värt om det hjälper.



hoppas huden blir bättre nu då. hur var portömningen? brukar fantisera om att få vara med om en sådan haha.

2011-01-18 @ 22:43:36
URL: http://ochjagba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0