Julhelgen!

Jag åkte hem till syrran kvällen innan julafton. Vi skrev julklappsrim tillsammans enligt tradition :)


På julafton hämtade pappa och Kristina oss och vi åkte ut till deras hus!


Glögg och pepparkakor :)


Fick gosa mycket med fina katter den här helgen <3 Mia har två katter och pappa och Kristina har också två katter.


Tomtemor delar ut paketen och läser upp rimmen :)

Jag fick massor med fina saker, bl.a. stafli, taveldukar och oljefärger, eteriska oljor och ekologiskt bodylotion X) Och jag fick också mammas gamla Virtues kort med mig hem!

På kvällen åkte jag och Mia hem till henne igen och såg på Love actually och hon lärde mig hur man virkar mormorsrutor!


Godmorgon!


Godmorgon <3

Idag hämtade Andreas mig och vi har catchat upp med varann om julen :) Ikväll blir det nog brädspel med några kompisar! Skippar juldagssupandet i år^^

Kommentarer
Postat av: Carro

åh då kan du lära mig hur man virkar mormorsrutor! :D

2011-12-27 @ 10:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0