Adams vistelse hos oss :)

Jag har ju som sagt haft besök här hemma! Adam kom i tisdagskväll <3 och åkte igår :( Det var så skönt att ha honom här! Kändes verkligen lyxigt att ha setts två gånger på ett halvår ;)


På tisdagskvällen åt vi mat hos mig och Andreas, spelade spel, drack vin och snackade :)


<3


Ännu senare på kvällen griljerade vi säsongens första julskinka!


Tummen upp :P


Mums!


Så gott på julvörtbröd och té till X)


Andreas har börjat med en ny "rolig" min :P


På onsdagen gick jag till skolan först, på kvällen åkte Andreas till Danmark och jag och Adam gick ut och åt på Alfies!


Förrätten som Adam krånglade med servitrisen om så att det blev på spanskt vis ;) ..och korrigerade menytexten på italienska :P


Massor med mat och rött vin <3


Godingen!


På torsdagen var det upp tidigt till skolan igen, tog en "powernap" på två timmar efteråt och sen gav vi oss iväg på Cabaret! Jag har ju sett den en gång tidigare i höst med Vicky, men var tvungen att se den igen med Adam eftersom två av våra danslärare + dansklasskamrater + Scala-folk är med i den :)


Adam med våra f.d. danslärare från gymnasiet ;)


Efteråt trotsade vi snöregnet för Tartinis på Guldapan!




Fredagen blev en lugn dag hemmadå jag och Adam såg på filmen Burlesque och när Andreas kom hem på kvällen lagade vi mat och såg på Idolfinalen :)


På lördagen gick vi på julmarknad på muséet!


Mina favvokillar <3


När vi var klara på marknaden gick vi på afternoon tea :)






När vi kom hem på eftermiddagen spelade vi en massa kort och drack öl/vin..


När det sen hade blivit några extra glas av det goda och en massa musikvideos på youtube bestämde vi oss för att dra ut! På kvarterskrogen skulle Vickys lillebrors kompisar spela hiphop så vi drog dit först för att kolla läget :)


Mina bästisar!


Gos !!


Susanne, min brorsons mamma var där också! Det var kärt återseende så hon bjöd på shots :D Det var typ släkten är värst för mig där ett tag, min brorsons mamma var där, min pappas ex var där och en av Andreas bröder :P


<3


Sen blev det in till Koriander för min och Adams del med en massa dans!


<3


Det blev en jätterolig och spontan kväll :D


På söndagen åt vi en stor frukost sen åkte vi in till stan och fikade innan han åkte med tåget hem.

Dagarna gick så fort! Men vi har hunnit med massa roligt, precis allt jag ville göra när han äntligen var här och hälsade på :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh va härligt! :D Så synd att ni inte kan ses oftare.

2011-12-12 @ 23:20:42
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0