:O :( :O :(


OMG! Min nya jacka är trasig! Det var första gången jag hade på mig den igår när jag tog ett par bilder till bloggen, så den gick sönder redan efter bara ett par minuters användning! Helt sjukt! Köpte den liksom för 1600 spänn för att det är äkta mocka och att jag därför ska kunna använda den i flera år :S Sjukt ledsamt! Jag ska skriva till dom på Topshop och fråga om pengarna tillbaks.. Hoppas verkligen jag får det. Jag har liksom prislappen kvar på jackan^^ Även om jag köpte den för typ tre veckor sen så har det ju inte varit tillräckligt varmt förrän nu så den har bara hängt orörd i garderoben^^

Har ni vart med om nå liknande? Fick ni bra bemötande från butiken sen?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag hade en skinnjacka för typ 1500 från JC som det blev världens reva i en dag när jag skulle öppna jackfickan :S Helt wierd. Jag fick iaf reklamera jackan och fick pengarna tillbaka. Hittade igen samma jacka i butik senare igen så köpte den på nytt, haha. Den har inte gått sönder :)



Du kommer inte få tillbaka pengarna och behålla jackan utan du måste lämna tillbaka den eller be om en ny jacka.

2011-04-09 @ 13:06:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Melwa

Måste vara ett riktigt måndagsexemplar till jacka, ska ju inte vara sådär när det är så bra kvalitet. :( Snygg var den i alla fall, men himla tråkigt att den gick sönder så snabbt.

2011-04-20 @ 12:56:55
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: P

KRAV pengarna tillbaka, sadar ska det fan inte vara.



liknande har hant mig, da har jag antingen fatt lamna jackan pa lagning dar jag kopt, eller fatt byta ut jackan. tycker de flesta affarer i sverige ar valdigt bra nar det kommer till dettaa. tacka fan for reklamationsratt.

men det kan handa attman far kaxa lite.

2011-04-26 @ 01:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0