Söndag!

Idag har jag fortsatt med psykologin som jag påbörjade i fredags (igår hade jag en helt plugg-fri dag!) och sen pluggade jag också kommunikation. Efter det har jag handlat mat för veckan och nu har jag precis bytt ut knapparna på en jacka :)
Jag rensade ju mina garderober igår och då hittade jag en mörkbrun mockajacka jag köpte på Myrorna i våras, jag gillade inte knapparna men köpte den iaf för den var billig och en fin modell från 60/70-talet^^ Och nu hade jag knappar att byta med :) Dom kommer från en "militär"-kavaj från Gina tricot som jag skulle slänga!
Så här ser den alltså ut nu:

Käckt värre!

Kommentarer
Postat av: Annso

Den ska du hålla hårt i, så fin så. Ibland kan man göra riktigt bra fynd. :D

2010-09-06 @ 13:23:46
URL: http://www.thelatestthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0