Resultatet :)


Det blev inte sån radikal förändring, utan mer en rejäl uppfräshning hos frisören på Ekolea! Mina toppar var så tunna och fnösiga så hon föreslog att klippa av nästan 1dm och börja om med helt friskt hår, så det gjorde vi :) Hon lade även i en gyllenblondfärg över utväxten och efter halva verkningstiden drog hon ner färgen över längderna också + klippte till luggen fint åt mig! Jag är jättenöjd :) Hon tyckte att jag skulle komma dit och klippa topparna var tredje månad ungefär också fick jag klippa luggen gratis hos dom emellanåt, toppen!


Här har vi före och efter! Syns inte så väl på bild, men om ni skulle se det IRL och känna på mitt hår då och nu så är det verkligen skillnad! Andreas sa det t.o.m. "Det var fint förut också, men nu ser det jättefräsht ut!"




Känns jätteskönt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Superfint! :)

2010-09-25 @ 22:30:39
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Vicky

Jättesnyggt, babe! Ser verkligen hur fint och fräscht ut som helst :)

Klippa topparna var tredje månad är fan grejen alltså. Gör man det så behöver man inte göra så mycet mer, känns det som :D

2010-09-26 @ 01:36:41
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Alex

Sökte runt lite på internet och din blogg kom upp, och la märkte till hur söööööt du är :) fin blogg

2012-02-05 @ 23:02:17
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Alex; Tack tack :)

2012-02-06 @ 08:55:00
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0