Lite nya saker :)


Igår efter skolan gick jag på jakt efter en ny väska, en som är stilren och som man kan ha på armen och som rymmer mycket, typ skolböcker m.m. Kom hem med detta istället :P Det är hopplöst att hitta en snygg väska i stan! Tror jag har hittat en bra kandidat på asos.com, får suga på't lite^^
Jag är iaf en halsduk (snodd) från Bikbok, tre broscher från Gina och Lindex och en blus från Mango rikare, wohoo!

EDIT:
Oops! Haha jag har förstås inte snott halsduken XD Det är en s.k. snodd, alltså som en jättestor hårsnodd man har runt halsen som halsduk if that makes sence^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag köpte en väska i början på våren tror jag att det var, och det tog också sjukt lång tid för mig att hitta den med O.o jag skulle också ha en bra som var snygg och som jag kunna ha skolböcker i. men jag hittade en tillslut, dock börjar jag tröttna på den :P

Btw, har du snott halsduken? O.o :p

2010-09-18 @ 20:46:23
URL: http://linnea-mariusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0