Helgen!

För att återge en överblick av min helg så var jag alltså på stan igår under dagen och fixade håret och sen beställde jag även glasögon till mig och Andreas. På kvällen gick vi över till Fredrik och Jennie där vi firade att Fredrik fyllde år :)
Idag har jag först pluggat Hälso- och sjukvårdsrätt, sen handlat och sett ett par avsnitt av Debatt på svtplay och sen pluggat lite mer fram till för en timme sen då vi lagade mat!
Jag försöker i vanliga fall reducera pluggandet till vardagar efter skolan, men nu har vi flera prov på en och samma gång v 40-42 så det är dags att lägga i en högre växel! Särskilt när det gäller det provet som är först ut om hur hälso- och sjukvården är uppbyggd organisatoriskt >< Det är så himla många aktörer som spelar in! Men det är samtidigt intressant har jag kommit på idag så det lättade mig lite :)

Men nu så blir det söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0